Poslovne rešitve CRMM
Customer Relationship Mobile Management

Customer Relationship Mobile Management System (slovensko Sistem mobilnega upravljanja odnosov s kupci) vam omogoča posredovanje tekstovnih in slikovnih informacij do izbranih telefonskih številk oziroma prejemnikov. Opisane aktivnosti oddajanja tekstovnih in slikovnih vsebin izvaja oseba v poslovnem sistemu - v podjetju, na enostaven in preprost način. Potrebno je osnovno poznavanje MS Windovs okolja in ustreznih MS orodij. Podjetje, ki upravlja s sistemom CRMM, lahko poleg oddajanja tekstovnih in vizualnih vsebin, opravlja tudi vzdrževanje in oblikovanje le-teh ter se hkrati popolnoma samostojno odloča o času posredovanja vsebin do izbranih prejemnikov. Sistem omogoča, poleg posredovanja novih vsebin, tudi uporabo vsebin starejšega datuma torej vsebin, ki so nekoč že bila posredovana. Tipi vsebin, ki jih sistem posreduje v okolje prejemnikov so tekstovna-besedilna sporočila, MMS sporočila, kot tudi druga večpredstavnostna sporočila (npr. kratki filmi formata .3gp, animacije tipa .gif ali .jpg, oziroma animacije drugačnega tipa,…).

Oddajanje ali sprejemanje različnih vsebin preko mobilnih telefonov je zelo preprost in vedno bolj priljubljen način komuniciranja z obstoječimi kot tudi s potencialnimi kupci. Ključna ideja CRMM sistema je preprosta izmenjava dokumentov in informacij med podjetjem-ponudnikom izdelka ali storitve, ki nastopa v komunikaciji kot pošiljatelj tekstovnih in vizualnih informacij in osebo-potencialnim kupcem izdelka ali storitve kot prejemnikom tekstovnih in vizualnih informacij(B2C). Ponudnik storitve opravi tudi objavo ali predstavitev (objavi ali predstavi) tekstovnih in vizualnih informacij na svetovnem spletu oziroma drugih medijih v svoji lasti. CRMM se lahko uporablja tudi za arhiviranje informacij preteklih aktivnosti, ki so kombinacija tekstovne in vizualne narave.

Ključna ideja VCDS je preprosta izmenjva dokumentov in informacij med ponudnikom storitve kot ponudnikom tekstovnih in vizualnih informacij in osebo ali poslovnim sistemom, kot kreatorjem tekstovnih in vizualnih informacij. Ponudnik storitve opravi tudi objavo ali predstavitev tekstovnih in vizualnih informacij na svetovnem spletu oziroma drugih medijih v svoji lasti. VCDS se lahko uporablja tudi za arhiviranje informacij, ki so kombinacija tekstovne in vizualne narave.


Ponudnik storitve si preko uporabe CRMM sistema oblikuje možnost oblikovanja in nadaljnjega posredovanja lastnih informacij, ki bodo zanimive za različne tržne segmente. Omenjeni tržni segmenti so lahko obstoječi uporabniki, naročniki ali komitenti ponudnika storitve ali druge skupine potencialnih prejemnikov, segmentirane z različnimi segmentacijskimi kriteriji.

CRMM

Shema komunikacije z CRMM sistemom.

MEDIJI poslovnega sistema

VCDS storitev predvideva v svojih aplikativni rešitvi dvosmerno distribucijo informacij, ki jih kreira sam uporabnik storitve. Poslovni sistem, ki je v storitvi lahko pozicioniran kot ponudnik storitve, omogoča shranjevanje vizualnih informacij, z namenom obdelave informacij, nadaljnje distribucije oziroma objave vizualnih informacij v medijih kot so npr. revije, časopisi, internetne strani, ter drugi mediji v lasti poslovnega sistema.

OPREMA na strani uporabnika

Glavni tip terminalne opreme, ki v VCDS storitvi nastopa kot oblikovalec tekstovne in vizualne informacije, je mobilni telefon. Mobilni telefon in možnosti mobilnega telefona so ključnega pomena pri oblikovanju tekstovne in vizualne informacije. Mediji poslovnega sistem nimajo nikakršnega vpliva na tip mobilnega telefona, je pa pomembno, da VCDS storitev predvideva različnost mobilnih telefonov in njihove možnosti, ter v celoti omogoča dvosmerno komunikacijo in distribucijo informacij, ki jih uporabnik kreira.

OPREMA na strani poslovnega sistema

Sistem posredovanja vizualnih vsebin je razvit modularno, tako da se lahko prilagaja poljubnim operaterjem in medijem ter je zato možno pošiljati vsebino kamorkoli brez nepotrebnega spreminjanja sistema ponudnika vsebin. Ker je uporabljena javanska tehnologija, je možno sistem zaganjati na cenovno ugodnih Linux sistemih ali pa na močnejših visoko-cenovnih strežnikih, s katerimi je možno operirati z večjim številom naročnikov. VCSD temelji na dveh jedrih: na sprejemno/oddajnem jedru, ki omogoča komunikacijo z naročnikom preko poljubnega medija, in na odprtokodnem vmesniku, ki omogoča preprosto izmenjavo podatkov med VCSD in ponudnikovim sistemom s potisno (push) ali vlečno (pull) tehnologijo.

VCDS storitev vključujejo naslednje funkcionalnosti:

  • Dvosmerno posredovanje tekstovnih in vizualnih informacij - večpredstavnostnih vsebin,
  • identifikacijo vseh ključnih uporabnikov in njihovih vlog (MSISDN),
  • zmožnost posredovanja indikatorjev za ustrezno pozicioniranje večpredstavnostnih vsebin v podatkovnih bazah ponudnika storitve,
  • zmožnost posredovanja indikatorjev za ustrezno časovno veljavnost večpredstavnostnih vsebin v podatkovnih bazah ponudnika storitve,
  • shranjevanje tekstovnih ali vizualnih informacij v skupni repozitorij informacij, ki se v nadaljevanju lahko uporabi za podatkovno skladišče poslovnega sistema,
  • cenovno prilagodljivost, ki obravnava različne tipe tekstovnih, vizualnih oziroma drugih večpredstavnostnih informacij,
  • cenovno prilagodljivost, ki upošteva medije ponudnika storitve, ki jih uporabnik storitve izbira kot ciljne medije,
  • avtomatiko prejemanja tekstovnih ali vizualnih informacij ob enkratnem naročilu,
  • avtomatiko določanja veljavnosti tekstovnih ali vizualnih informacij doseženo s posredovanjem indikatorjev trajanja oziroma veljavnosti informacij.
Kaj vam nudimo mi?

V našem podjetju zaposlujemo strokovnjake z večletnimi izkušnjami na področju izgradnje programske opreme in sistemov, v katere se aktivno vključujejo mobilni operaterji in uporabniki mobilnih storitev. Smo tržno usmerjeno podjetje z bogatimi izkušnjami na področjih trženja, prodaje in logistike, hkrati pa nudimo pomoč pri optimizaciji vaših obstoječih poslovnih procesov. Naše izkušnje uspešno integriramo v poslovne sisteme, ki s svojo osnovno dejavnostjo dosegajo visoko dodano vrednost, vse bolj pa smo zanimivi tudi v okoljih srednje velikih podjetij, ki vidijo v naših rešitvah možnost pospeševanja lastne prodaje, boljšega pozicioniranja v bazah svojih komitentov oziroma uporabnikov osnovne dejavnosti podjetja in doseganja tistih potencialov, ki so s klasičnimi načini in komunikacijskimi potmi izredno draga ali celo neustrezna.

Iz teorije v prakso…

Za zaključek pa naj postrežemo še s primerom poslovnega sistema, ki je uspešno integriral VCDS v svoje okolje. Cilji projekta, ponuditi nove vsebine, omogočiti oblikovanje in prikazovanje lastnih vsebin v izbranih medijih ponudnika storitve, diverzificirati ponudbo osnovnih storitev na trgu in pri tem doseči konkurenčno prednost , so bili v celoti doseženi.

Poenostavljen proces kreiranja, dvosmerne komunikacije in objave lahko predstavimo z naslednjimi koraki:

  • Kreiranje vizualne informacije – tekst + MMS,
  • oddaja vizualne informacije v okolje ponudnika storitve,
  • objava vizualne informacije,
  • prejem vizualne informacije, ki upošteva iskalne kriterije uporabnika storitve,
  • obračunavanje storitve.

Zaključek

Naša ključna prednost pred ponudniki aplikativnih rešitev je inovativnost in prilagodljivost lastnih rešitev vašim poslovnim okoljem in vašim zahtevam. Nudimo vam individualni pristop pri morebitnih vprašanjih, na nas se lahko zanesete v primeru nepričakovanih izpadih sistemov, saj vam nudimo takojšnjo podporo in odpravo težav.