Naše stranke
Naše stranke

S kupci Pion storitev vzpostavimo partnerski odnos v katerem skupaj oblikujemo okolje, kjer bodo storitve v popolnosti zadovoljile potrebe partnerja in omogočile dosego želenih poslovnih ciljev. Naši partnerji so poslovni sistemi, ki vidijo novo priložnost in potrebo po večji samostojnosti in prilagodljivosti v oglaševalskih aktivnostih.

Naše storitve omogočajo vsakemu poslovnemu sistemu, da zavzame pozicijo ponudnika - pošiljatelja oglaševalskih informacij in s tem konkurenčno prednost med primerljivimi poslovnimi sistemi na visoko konkurenčnem trgu v Sloveniji, kjer je že izražena potreba po inovativnosti v oglaševanju.
Poslovni sistemi lahko danes izkoristijo Pion storitve v okolju uporabnikov mobilnih telefonov, katerega značilnosti so:

  • visoka penetracija mobilnih uporabnikov (nad 100%) v Sloveniji in v drugih EU državah, ki ustvarja osnovni pogoj za veliko odzivnost na trženjske ponudbe posredovane v okolje mobilnih uporabnikov,
  • izredno velik delež uporabnikov mobilnih telefonov ima zmogljive telefone (hiter prenos podatkov, java, digitalne kamere,...), ki omogočajo posredovanje vizualno privlačnih in zanimivih kreativnih rešitev,
  • prejemnikova mobilnost posredovanih informacij in krajevna neodvisnost posredovane informacije, omogoča 100% doseganje osnovnega namena pošiljatelja, to pa je informiranje potencialnih kupcev in dvigovanje nakupnih motivov,
  • časovna neodvisnost posredovane informacije omogoča pošiljatelju popolno svobodo pri odločanju o času, trajanju, in veljavnosti informacije posredovane do potencialnega kupca,
  • zagotavljanje ažurnosti in hitrosti pri posredovanju informaciji, ki imajo kratek čas trajanja in katere namen je lahko oglaševalske narave ali preprosto obveščanje izbranih prejemnikov informacij,
  • optimizacija stroškov komuniciranja, oziroma zagotovitev čim večjega razmerja med vložkom in učinkom posredovanja informacij,
  • drugo.

Mala in srednje velika podjetja

Pion storitve s svojimi pozitivnimi učinki in inovativnim oglaševalskim pristopom omogočajo odpravo določenih ovir v okolju malih in srednje velikih podjetij. Te ovire predstavljajo relativno omejeni finančni in drugi viri srednje velikih poslovnih sistemov in praktično popolnoma omejene možnosti agresivnejšega oglaševanja majhnih poslovnih sistemov in s tem predstavitev izdelkov in storitev v izredno omejenem številu medijev, kot tudi v omejeni frekvenci posredovanja informacij do potencialnih kupcev.

Vse našteto vodi podjetja v podrejeni položaj v konkurenčnih okoljih in oglaševalskih akcijah.

Velika podjetja

Poleg odpravljanja različnih ovir in z možnostjo doseganja konkurenčnih prednosti, ki jih z uporabo Pion storitev že izkoriščajo mala in srednje velika podjetja, se v velikih poslovnih sistemih vedno bolj zavedajo potrebe po dviganju zadovoljstva v bazi svojih obstoječih kupcev in v povečevanju nivoja zvestobe do poslovnega sistema kjer so nekoč kupili izdelek ali konzumirali storitev.

Zavedanje pomembnosti CRM (Customer Relationship Managementa) kot procesa za dosego različnih poslovnih ciljev, ki so večja konkurenčnost, boljše informiranje obstoječe baze kupcev o samem poslovnem sistemu in poslovnih dogodkih, boljše poznavanje lastnih kupcev in prepoznavanje njihovih potreb,.... in še bi lahko naštevali, ter opisovali prednosti za podjetja, ki uporablja Pion storitve, ko delujejo na visoko konkurenčnem trgu, na slovenskem trgu.